bing

CRM-system som tiltrækker kunder

  • Er du også interesseret i at din virksomhed fordobler antallet af nye kunder, og at dine kunder bliver mere loyale – allerede det første år? Lime CRM fungerer som en kundemagnet: Det trækker kunderne til sig og får dem til at blive.

Lime CRM har mere end 40 000 brugere

BMW Financial Services
BMW Financial Services
BMW Financial Services
BMW Financial Services
BMW Financial Services

Brugervenligt og visuelt CRM-system

Lime CRM er et CRM-system som du faktisk kommer til at bruge – og elske. Det har alt hvad du kan forvente dig af et CRM-system: historik, kontakter, ærindehåndtering, sager, markedsaktivitet og to-do-lister.

Hvorfor CRM-systemet fra Lime?

Lang erfaring

Med over 25 år i branchen og mere end 250 installationer af Lime CRM per år har vi stor erfaring at trække på. Det betyder tryghed for dig.

Skræddersyede brancheløsninger

Erfaring giver viden. Vores gennemarbejdede CRM-system til forskellige brancher gør din hverdag både enklere og mere effektiv.

Stor fleksibilitet

Vores CRM-system kan være stort eller lille – alt efter dine behov. Hæng på, og voks dig større sammen med Lime CRM – det har mere end 1000 kunder allerede gjort.

Alt fra én leverandør

Vores virksomhed udvikler, sælger og installerer alt, og vi følger op og giver support. Vi hjælper dig under hele rejsen.

Vores CRM-system har giver os over 1000 tilfredse kunder

new wave Lime CRM

Medlemskab

AC Horsens

”Alle der arbejder med forskellige områder op til kampen kan nu tilgå det hele et sted i Lime CRM-system, så der altid kan tages over på en opgave.”

Les mer
Lime Support

Kundeservice som anbefales af 98,7 %!

Gode kunder og et godt CRM-system fortjener rigtig god support. Hvis du ringer til os, og vores kundeservice ikke når at svare, bliver opkaldet sendt ud til alle andre medarbejdere i virksomheden. Måske det er derfor at 98,7 % af 4297 personer i vores kundeserviceundersøgelse ville anbefale vores kundeservice til andre?

Læs mere om menneskerne bag Lime CRM

Et CRM-system, som giver resultater

Effekterne af CRM afhænger af branche og virksomhedens størrelse, men generelt kan du forvente følgende resultater, når du investerer i et CRM-system og arbejder med CRM.

Tidsbesparelse

Når kundeinformationerne er velorganiserede og samlet i et CRM-system, slipper medarbejderne for at lede efter tal, navne og oplysninger forskellige steder. Det gør, at alle kan investere mere tid i de daglige opgaver, eller at visse tjenester helt kan spares væk. F.eks. får mange virksomheder væsentligt mere kundebearbejdning, efter at de har investeret i et CRM-system.

Mindsket sårbarhed

En anden effekt af at samle kundeinformationer i et CRM-system er, at din virksomhed tager kontrol over relationen og bliver mindre afhængig af de enkelte medarbejdere. Sårbarheden er mindre, hvis en medarbejder bliver syg, skifter job eller går på barsel. Vigtige kundedata falder derfor ikke mellem to stole.

 

Mere loyale kunder

Det er en almindelig målsætning, at man gerne vil have mere tilfredse kunder, når man investerer i et CRM-system. Lykkes din virksomhed med målsætningen, bliver resultatet en højere retention rate – kunderne bliver hos dig, vender tilbage med nye ordrer og bliver generelt mere loyale. Det er et resultat, der sparer dig penge, da det er betydeligt dyrere at skaffe nye kunder end at beholde de eksisterende.

Positive anbefalinger

Et aktivt CRM-arbejde får dine nuværende kunder til at blive hos dig, og det sikrer positive resultater i sig selv. CRM bidrager imidlertid også til, at du får nye kunder! For når tjenester og produkter nu om dage ligner hinanden mere og mere, bliver kundeservice en enorm konkurrencefordel. Kan du levere det, vil dine kunder tale godt om dig og anbefale dig til andre.

Brugbare tal

Med et CRM-system spækket med kundedata har du masser af nyttige tal lige ved hånden. Du kan hurtigt se, hvordan det går virksomheden takket være en enkel og visuel rapportering i dit CRM-system. Desuden kan du ud fra forskellige typer statistik analysere og effektivisere virksomhedsprocesser. Med et CRM-system får du sidst, men ikke mindst, helt styr på kundedatabasen.

CRM-system = høj ROI!

Et CRM-system og dets effekter indebærer næsten altid resultater i sidste ende. Faktum er, at et CRM-system i snit giver dine investerede penge 8 gange igen ifølge Nucleus Research (rapport 0128, 2014). Dette bunder i, at tjenester kan spares væk, at ansatte når mere i deres arbejdstid, og at virksomhedsprocesserne kan effektiviseres.

Vælg CRM-system og leverandør med omsorg

Der findes CRM-systemer til alle tegnebøger, men uanset om det nye system bare koster et par hundrede kroner per måned eller er en investering i millionklassen, er valget af CRM-system og leverandør vigtigt. Følgende er godt at overveje, inden du beslutter dig:

Sæt et mål

Vil du finde det rette CRM-system, skal din virksomhed finde ud af, hvad systemet skal hjælpe med. Er målet at beholde flere kunder? Forbedre kundeservicen? Øge salget? Der findes ikke en bestemt måde, hvorpå et CRM-system skal anvendes. Det bliver, hvad man gør det til. Tydeliggør derfor mål og formål sammen med kollegerne, inden I indkøber et CRM-system.

Tænk mennesker, ikke teknologi

Det er let at stirre sig blind på teknologien, men tænk i første omgang på medarbejderne, når du vælger CRM-system. Det skal nemlig bruges til at få gode resultater, så læg stor vægt på brugeroplevelsen. Involvér medarbejdere fra forskellige afdelinger i beslutningsprocessen og lad dem sige deres mening.

 

 

Sammenlign leverandører

At investere i et CRM-system handler ikke bare om at købe et produkt. Nej, det handler lige så meget om ændrede arbejdsprocesser. Det er ting, der tager tid og kræver engagement. Sørg for at sammenligne services og kundesupport fra de forskellige udbydere – ikke bare under selve implementeringen, men også i hverdagen.

Afprøv gerne flere CRM-systemer

Brugeroplevelsen er som sagt central, når din virksomhed vælger CRM-system. Du kan bedst sammenligne og vurdere de forskellige CRM-systemer ved at afprøve dem. Giv forskellige leverandører chancen for at demonstrere deres løsninger, så du får en følelse af produktet.

 

 

Lyt til mavefornemmelsen

Det er næsten umuligt at sammenligne CRM-systemer på objektiv vis. Lyt i stedet til mavefornemmelsen: Er dette et system, som du og dine kolleger vil arbejde i? Føles leverandøren sympatisk og kompetent? Lyt også gerne til andres anbefalinger. Sådan får du et CRM-system, der føles rigtigt – hver dag.

Tænk på fremtiden

Et CRM-system skal i første omgang hjælpe dig med at løse de problemer og udfordringer som findes i din virksomhed i dag. Men hvis det er en større investering, er det også relevant at tænke på fremtiden. Findes der begrænsninger for antallet af brugere i systemet? Hvilke muligheder er der for at udføre integrationer fremover?

40 000 tilfredse brugere verden over