bing

CRM som giver resultater.

Et CRM-system skaber orden i en virksomheds kundeoplysninger. Det giver mærk- og målbare resultater.

Mindre administration

Med al information i et søgbart CRM-system sparer din virksomhed megen tid. Finske Mercamer Oy skønner f.eks. at de sparer mindst 30 minutter per person per dag* med Lime CRM. Med 30 medarbejdere bliver det 3000 sparede timer på et år.

Den svenske virksomhed Profilgruppen sparer også administration med Lime CRM: ”Vi har helt sikkert sænket vores administrationsomkostninger. Systemet er blevet så tilpas effektivt at vi slipper for meget ekstraarbejde. Vi regner med at vi sparer cirka en halvtidsstilling ved hjælp af Lime CRM.” - Mattias Lindahl, IT chef, ProfilGruppen

Vil du også spare tid og penge?

Enklere kundeservice

Med et CRM-system får din virksomhed et komplet billede af hver kunde. Det giver medarbejderne mulighed for at yde hurtigere og bedre service. Boligforeningen Svenska bostäder kan eksempelvis håndtere 2500 samtaler om ugen med kun 14 medarbejdere takket være Lime CRM.

Den norske virksomhed Entra Eiendom ser lignende resultater - og at kunderne er blevet mere tilfredse:

”Med Lime CRM har vi meget bedre kundeopfølgning, og vi er blevet mere effektive og professionelle, noget vores kunder giver os positiv feedback på.” - Anne Grethe Lotsberg, Kundecenterchef, Entra Eiendom

Lena Widman från KFO

”Alle der arbejder med forskellige områder op til kampen kan nu tilgå det hele et sted, så der altid kan tages over på en opgave.”

Andreas Gammelgaard, salg, netværk og marketingskonsulent - AC Horsens

Mere loyale kunder

Med mindre administration og et mere komplet billede af hver kunde bliver mødet med kunderne bedre. Det gør omvendt at flere kunder forbliver loyale – mere end 2/3 af kunder som forlader en virksomhed, gør det på grund af dårlig kundepleje*). BMW øgede f.eks. sin retention rate med 60% under det første år med Lime CRM.

”Med Lime Technologies fik vi et velfungerende CRM-system og nye CRM-processer som førte til en forbedret retention rate allerede det første år – fra 25% til 40%.” - Caroline Nygren, Project Manager BMW Financial Services

*Kilde: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.

Mere effektivt salg

I et CRM-system bliver din virksomheds salgsproces tydeligere og mere effektiv i hvert led. Den svenske virksomhed Berendsen Textil Service for eksempel forkortet den proces som bevæger en mulig kunde til aftale og levering - takket være Lime CRM. Danske Proxy har nu helt styr på på hvilke forretninger der kan forventes i næste kvartal.

”Jag er vild med Lime som i en rapport giver mig overblik over alle sælgeres samlede pipeline samt i hvilket stadie sagerne befinder sig” - Mikkel Berg Kjaersgaard, CFO/COO, Proxy

Hvilke resultater kan din virksomhed opnå?

Alle virksomheder er forskellige, derfor opnår de også lidt forskellige resultater med CRM. Det ved vi hos Lime gennem flere hundrede årlige introduktioner til Lime CRM og over 25 års erfaring.

Er du nysgerrig på hvad din virksomhed kan opnå med CRM? Vi viser det gerne..