bing

Webbaseret CRM-system

  • 40 000 tilfredse brugere verden over
  • 98, 7% kundetilfredshed
  • 250 installationer af Lime CRM per år
IXP Data logo
Canal Digital Logo
Unilabs logo
Senmatic Logo
Sirena logo
BMW Financial Services
BMW Financial Services
BMW Financial Services

Visuelt og brugervenligt CRM

Med Lime CRM har vi skabt et CRM som du faktisk kommer til at bruge. Det indeholder alt du forventer fra CRM: kontakter, historik, to-do-lister, ærindehåndtering, sager og markedsaktivitet. Men Lime CRM kan også meget mere.

Gratis test

Få adgang direkte. Der kræves ikke noget kreditkort.

Hvorfor Lime CRM?

Erfaring

Med over 25 års erfaring med CRM og mere end 250 installationer af Lime CRM per år har vi set og oplevet det meste – og tacklet alle udfordringer på vejen.

Lime CRM Brancheløsninger

Erfaring giver viden. Vores gennemarbejdede CRM til forskellige brancher kan gøre din hverdag meget nemmere.

Fleksibilitet

Lime CRM kan tilpasses efter størrelsen på din virksomhed og dine behov. Gør som over 1000 andre kunder, og voks sammen med os.

Du skal kun forholde dig til én partner

Vi udvikler CRM. Vi sælger CRM. Vi implementerer CRM. Vi supporterer CRM. Kort og godt: Vi hjælper dig på hele din rejse med CRM.

Vi har mere end 1000 kunder som er tilfredse med Lime CRM

new wave Lime CRM

Medlemskab

AC Horsens

”Alle der arbejder med forskellige områder op til kampen kan nu tilgå det hele et sted i Lime CRM, så der altid kan tages over på en opgave.”

Les mer
Lime Support

Kundeservice som anbefales af 98,7 %!

Et godt CRM og gode kunder fortjener god service og opfølgning. Hvis du kontakter os, når telefonen typisk kun at ringe 2-3 gange inden vores kundeservice svarer. Det kan være en af grundene til at 98, 7 % ud af 4297 personer i vores kundeundersøgelse fra 2018 ville anbefale vores kundeservice til andre.

Vil du vide mere om folkene bag Lime CRM?

CRM – dét handler det om

CRM handler om at sætte kunden først, men for at nå dette har man brug for orden i sine kundeinformationer – og man skal ligeledes kunne bruge dem effektivt. Derfor kan man betragte CRM som en pyramide i tre niveauer.

Kundemagnet pyramid

Struktur – grundlaget for et vellykket CRM

Det første trin i arbejdet med CRM er struktur. Det handler ganske enkelt om at skabe orden i sine kundeinformationer. Ved at samle dem ét sted skabes der et helhedsbillede af hver kunde. Det er essentielt i en virksomhed, der satser på CRM.

Effektivisering giver mere tid til CRM

Når kundeinformationen er struktureret og overskuelig, bliver det lettere at arbejde med den. Næste trin i pyramiden af CRM handler derfor om effektivisering. Sammen med dine kolleger kommer du til at bruge mindre tid på at lede efter og sammenstille kundeinformationer. Lister, statistik og rapporter kan hurtigt hentes frem fra CRM.

Kundefokus – det bedste ved CRM!

Den sidste del af pyramiden er selve kronen på værket, nemlig at du bliver kundefokuseret. Via strukturerede kundeinformationer og en effektiv brug af dem har du og dine kolleger alle de oplysninger og tid, I behøver for at give det der ekstra til kunderne. Dét er, hvad CRM handler om!

Hvordan lykkes du med CRM?

Enkelt at bruge - enkelt at forstå

Brugervenligheden er helt afgørende for at lykkes med CRM. Alle brugere skal have følelsen af at CRM-systemet er nemt at arbejde med, og at det giver noget tilbage. Hvis arbejdet med CRM-systemet føles kompliceret, falder brugen af systemet – det kan være lige så problematisk for en virksomhed som et økonomisystem der ikke fungerer.

Alle virksomheder har forskellige behov og forudsætninger som et CRM skal afspejle. Lime CRM har skræddersyede og fleksible løsninger som er særligt tilpasset specifikke brancher, samtidig med at det er så brugervenligt, at det giver din virksomhed en konkurrencefordel.

Tilgængelig support og ekspertise indenfor CRM

Anvendelighed og videreudvikling af CRM er også afhængig af at leverandøren af systemet er tilgængelig og aktiv i processen. Sidder denne i et andet land, kan en virksomheds CRM hurtigt gå i tomgang. Vælg derfor en leverandør der giver din virksomhed hjælp, støtte og support så dit CRM fungerer på bedst mulige måde – og som bidrager til at systemet vokser og udnyttes optimalt.

At udskifte sit CRM lyder måske kompliceret, men ingen får noget ud af at din virksomhed sidder fast i et dårligt CRM. Lime CRM gør det enkelt at skifte så din virksomhed kan udnytte sit fulde potentiale.

CRM med teknologi som opdateres

Indimellem findes der teknologiske grunde til at skifte CRM. Et eksempel var f.eks. GDPR og EU's nye krav ifm. opbevaring og behandling af personoplysninger. Forældede CRM savner mange databehandlingsfunktioner som virksomheder har brug for i dag. Derfor er Lime CRM et sikkert valg.

Gratis test

Få adgang direkte. Der kræves ikke noget kreditkort.

CRM, som giver resultater

Gevinsterne ved CRM er lidt forskellige, alt afhængigt af branche og virksomhedens størrelse. Men her er nogle af de tilbagevendende resultater, som du generelt kan forvente med CRM.

Flere penge efter CRM

De ovennævnte resultater fører næsten altid til sparede eller tjente penge med et CRM. Omkostningerne falder gennem en mere effektiv administration, mens det bedre salg skaber mere loyale kunder samt en generel viden om virksomhedens arbejdsprocesser. Faktum er, at du med et CRM-system får din investering omkring 8 gange igen ifølge Nucleus Research (rapport 0128, 2014).

Mindsket sårbarhed med CRM

Når man arbejder med CRM og samler kundeinformationerne i et CRM-system, er det virksomheden, der ejer sine relationer – og ikke bare de enkelte medarbejdere. Kontaktoplysninger, sager og anden vigtig data forsvinder ikke, når en person skifter job, bliver syg eller er på barsel. Med CRM bliver det lettere for andre at samle tråden op, og færre sager falder mellem to stole.

Gode anbefalinger med CRM

CRM får ikke bare dine nuværende kunder til at blive hos dig, systemet skaffer dig også nye. I en verden, hvor produkter og tjenester ligner hinanden, er anbefalinger hård valuta. Er relationen mellem dig og kunden god, vil de anbefale dig til andre. Her har CRM en anden enorm fordel: God kundeservice.

CRM skaber værdifulde tal

Med al kundeinformation samlet og struktureret i CRM får du adgang til mange værdifulde tal. CRM-systemet giver en både enkel og visuel rapportering, og du kan hurtigt se, hvordan det går virksomheden. Statistikken giver dig desuden mulighed for at identificere virksomhedsprocesser, der kan effektiviseres. Sidst, men ikke mindst: Du får styr på din kundebase. Hvad køber kunderne? Hvornår? Med CRM ved du det.

40 000 tilfredse brugere verden over